Hoi Bartel en Jeroen,
ik dacht dat ik al aan jullie had gevraagd om mijn weblog te koppelen aan jullie site.
Sta nog niet aan de rechterkant van jullie blog erbij. http://joelledegroot.wordpress.com/
In het rooster voor 3 oktober zie ik dat er van 15.30 tot 18.30 uur leerteams staan gepland. Daarna een plenair gedeelte. Ik vroeg me af of dit kan worden omgeruild?
Vraag over de productbespreking: wat is het tijdpad waar iedereen zich moet houden als het gaat om het al dan niet indienen van een item voor de productbespreking? Ter discussie: ik denk dat deze productbespreking erg vroeg komt voor de meesten. Mijn ervaring is wel positief om een product in te dienen, maar ik weet niet of dat nu gaat lukken. Dus misschien een punt van aandacht de komende bijeenkomst?
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de rest van het programma op 6-11. Er staat iets over leerteam en hc met wat suggesties. Welke diepgang zit hierin, wat kan ik verwachten? Is er sprake van een interessante invulling of gastspreker? Wordt er voortgeborduurd op het bezoek aan RDM? Ik zou het zeer op prijs stellen daar iets meer informatie over te krijgen om om die manier keuzes te kunnen maken zodat mijn tijd nuttig en goed besteed wordt!
Mijn leervragen staan vermeld op mijn blog: http://monicaheikoop.wordpress.com/2012/09/23/leervragen-voor-eerste-voortgangsbespreking/
Graag een reactie hoe we hier mee om gaan of suggesties voor oplossingen.
Hoi Bartel en Jeroen,
ik dacht dat ik al aan jullie had gevraagd om mijn weblog te koppelen aan jullie site.
Sta nog niet aan de rechterkant van jullie blog erbij.
http://joelledegroot.wordpress.com/
In het rooster voor 3 oktober zie ik dat er van 15.30 tot 18.30 uur leerteams staan gepland. Daarna een plenair gedeelte. Ik vroeg me af of dit kan worden omgeruild?
Vraag over de productbespreking: wat is het tijdpad waar iedereen zich moet houden als het gaat om het al dan niet indienen van een item voor de productbespreking? Ter discussie: ik denk dat deze productbespreking erg vroeg komt voor de meesten. Mijn ervaring is wel positief om een product in te dienen, maar ik weet niet of dat nu gaat lukken. Dus misschien een punt van aandacht de komende bijeenkomst?
Ik heb geen idee waar ik de suggestie voor het artikel, wat we zouden voorstellen, moet plaatsen dus zet ik het hier op deze plek.
Mijn artikel wat ik graag zou willen bespreken is:
De betekenis van docenten voor innovaties (onderwijsinnovatie, december 2011)
Het gaat zowel over bottom-up als top-down ingevoerde innovaties en de rol van docenten daarbij.
Dit is de link:
http://www.ou.nl/documents/10815/1cb66e0a-7819-419e-8dc1-12715e464d7d
Ik vind het een goed artikel om te bespreken, Ingrid.
Groet, Joelle
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de rest van het programma op 6-11. Er staat iets over leerteam en hc met wat suggesties. Welke diepgang zit hierin, wat kan ik verwachten? Is er sprake van een interessante invulling of gastspreker? Wordt er voortgeborduurd op het bezoek aan RDM? Ik zou het zeer op prijs stellen daar iets meer informatie over te krijgen om om die manier keuzes te kunnen maken zodat mijn tijd nuttig en goed besteed wordt!
Ik heb geen flauw idee waar ik ze moet plaatsen, maar ik heb dus wat vragen… Hier: http://jacquelinevankuilenburg.blogspot.nl/2012/11/wat-vragen.html