Ter nominatie aangeboden producten

Beste studenten,

Voor de productbespreking van aanstaande dinsdag 13 november zijn twee producten ter nominatie aangeboden. Deze zijn afkomstig van Jacqueline van Kuilenburg en Taimen Willems. De links vind je onder het kopje werkwijze productbesprekingen.Graag jullie peer feedback op deze producten voor maandag 18.00 uur naar Jacqueline en Taimen. 

Prettig weekeinde, Bartel

 

2 gedachten over “Ter nominatie aangeboden producten

  1. Beste Bartel en Jeroen,

    Ik neem aan dat de studenten die voor maandag het verzameldocument op het blog hebben geplaatst ook in aanmerking komen voor de productbespreking, of heb ik het verkeerd begrepen?

    Groetjes,
    Mariëlle Montizaan

  2. hallo, lieve klas genoten en docenten. Ja, ik ben jarig vandaag maar dit is niet de reden dat ik er vandaag helaas niet.

    1. inspectie bezoek (leerplicht) wat niet goed verloopt
    2. achterstallig werk

    En een beetje verjaardag.

    Ik had jullie graag gehoord en jullie stukken bekeken, maar het zit even niet mee.

    Vriendelijke groet ferry

Plaats een reactie